بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی بارش‌های پراکنده برای نیمه جنوبی خراسان رضوی (۲۵ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۸۷۱
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
پیش بینی بارش‌های پراکنده برای نیمه جنوبی خراسان رضوی (۲۵ آبان ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در نواحی جنوبی بارش باران خواهیم داشت، گفت: از امروز تا روز شنبه به تناوب شاهد افزایش ابرناکی و افزایش نسبی شدت وزش باد در سطح استان خواهیم بود.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: از امروز تا روز شنبه به تناوب شاهد افزایش ابرناکی و افزایش نسبی شدت وزش باد در سطح استان خواهیم بود که در این مدت در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شرقی و بخش‌هایی از شمال گا‌هاً وزش باد لحظه‌ای همراه با گرد و خاک خواهد بود.

وی افزود: فردا تا روز شنبه به ویژه در نواحی جنوبی ارتفاعات و شمال غرب استان رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در ساعاتی پیش‌بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی امروز و فردا تغییرات دمایی نخواهیم داشت، اما روز شنبه تا صبح یکشنبه دمای هوا برای نواحی شمالی و برخی نواحی مرکزی و شرقی استان کاهش پیش‌بینی شده است.

به گفته وی طی این مدت برای مشهد نیز افزایش وزش باد و افزایش ابرناکی پیش‌بینی شده است و احتمال بارش باران بسیار کم است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٩ و ٢۶ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢۴درجه در سردترین ساعات به ١٠ درجه خواهد رسید.

روز گذشته شهرستان قوچان با ۴ درجه سردترین‌ و سرخس با دمای ٣١ درجه گرم‌‎ترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از فریمان با سرعت ٣۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->